czwartek, 7 listopada 2013

CANDY U MISIÓWY -WYNIKI

Witajcie!

Mam nadzieję, że są tacy, którzy...czekali na tą chwilę. Wyniki mojego, a właściwie Misiówy...CANDY.

Zabawa, którą zorganizowałam była związana z piękną liczbą 100...setny post, który jakiś czas temu pokazał mój blogowy licznik. Chcecie się dowiedzieć kto wygrał?
Zapraszam do zapoznania się z relacją treściową i  zdjęciową:))

Zanim podam zwycięzców chciałam BARDZO SERDECZNIE podziękować wszystkim Wam, którzy wzięliście udział. Licznik komentarzy pokazał 55 komentarzy, jednak musiałam każdą osobę potraktować jako osobnego kandydata do nagrody, wyeliminować inne komentarze nie związane z CANDY i w związku z tym ...było Was 49. I cieszę się niezmiernie, że wraz ze mną bawiliście się, że zechcieliście odpowiedzieć na zadane przeze mnie pytanie. Te odpowiedzi są dla mnie bardzo ważne, na pewno zostaną w moim sercu. DZIĘKUJĘ!:)

Od czasu ogłoszenia CANDY liczba moich zaglądaczy powiększyła się. Mam nadzieję, że mimo, że zabawa się zakończyła to jednak zostaniecie ze mną i tak chętnie i miło jak dotychczas, będziecie komentować moje prace.:))

Moi drodzy!:)) 

Chciałabym WAS WSZYSTKICH nagrodzić, każdemu dać drobiazg, który wywoła uśmiech na twarzy. Ale niestety nie jest to możliwe, głównie ze względów finansowych.  Wiem jak się będzie się wiele z Was czuło. Tak jak ja gdy nie wygrywam w rozdawajkach, konkursach..niestety, nie mam szczęścia w Candy i nie wygrywam.  Więc i u mnie nie wszyscy zdobędą wyróżnienia...Gdybym tylko  miała (albo Misiówa) gruby potfel to wierzcie mi..każdy z Was cieszyłby się nagrodą..
Mam jednak nadzieję, że mimo wszystko nadal będziemy spotykać się w blogowym świecie.

Poniżej zobaczycie relacje zdjęciową...Misiówa...wraz ze swoją Spółką dokładnie przygotowywała się do CANDY.
:)
Zapraszam do oglądania fotek:)






Uwaga !!!!LOSUJE!!!!
Wyróżnienie nr 2.




 Hurraaa!!!!!!!Gratuluję JOMO!!

Uwaga!!!
Losuję!
Wyróżnienie nr. 1



 Co tu pisze!!!!!?!???!?!
 
 Huura!!Huraaa!!
Gratuluję Jadwidze!!




Uwaga, uwaga!!

Losuję!!!

Nagrodę
   główną!!!!




Ja już wiem:)

Uwaga uwaga

.
..
...
uwaga uwaga!!




Hurraaaaa Janusz!!!!Gratuluję-fanfary!!!!
Hip hip, huraaaa!!!!

A oto szczęśliwe losy zwycięzców!:))


A tu zdjęcie rodzinne MISIÓWY i jej przyjaciól czyli SPÓŁKI:))




Dla zwycięzców przygotowałam miłe (mam nadzieję), banerki, które możecie umieścić na swoich blogach, czy- jeśli będziecie chcieli w osobnych postach informujących o wygranych:)) w moim CANDY.

Jomo, Jadziu i Januszu- oto banerki dla Was.



 


WSZYSTKIM serdecznie gratuluję:))
Czekam na kontakt od Was- w celu ustalenia dalszego postępowania....wysyłkowego nagród:)

A tu jeszcze kilka zdjęć..

KULISY CANDY!!

...telas jaa losuje...posuń siem!



Misiuffa ale jesteś wielka!!




Nic nie losumiem co tu pise...buu:(


 Coś mi się pżykleiło do tlomby!!hihihi




Ja tes chce do miski....posuń siem!


DOBRANOC:)) i jeszcze raz serdecznie gratuluję!:))

48 komentarzy:

  1. Ha ha, uśmiałam się z tego losowania i całej ferajny! hehe, Misiówka ma ten swój urok....zresztą wszyscy mają :) Niestety mi nie udało się wygrać w candy, ale dla mnie największą nagrodą jest Twoja przyjaźń i wsparcie i za to dziękuję :). A wygranym gratuluję, na pewno się ucieszą :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha,ha bardzo mnie rozsmieszyło to losowanie .Misio nurkujący w misie jest the best!
    Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna relacja z losowania:) Aż się sama do siebie uśmiechałam:) Gratulacje dla zwycięzców i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sympatycznego losowania jeszcze nie widziałam:) Poryczałam się... ze śmiechu i uwierz, że to jest najlepsza pociecha dla tych, którym się nie poszczęściło:) Bardzo dziękuję za przemiłą zabawę i gratuluję zwycięzcom. Cieszę się, że tu trafiłam i będę na pewno zaglądać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. haha rewelacyjne zdjęcia i relacja z losowania ;)
    Spółka świetna.
    Gratuluję szczęśliwcom:)
    Kolorowych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki za zabawę:) świetna relacja:) gratuluje tym którzy wygrali:) też mam bandę takich rozbójników:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wielka nikt by tak nie wymyślił:):)
    uśmiech mam od ucha do ucha:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubawiłam się tym losowaniem, że hej. Misiak z rodzinką są cudowni.Mimo,że nie wygrałam mam świetny początek dnia. Dzięki. Gratulacje dla szczęściarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pomysłu:) Uścisk dłoni dla ZWYCIĘZCÓW:)
    bUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, jesteś wielka! :) Ja dokładnie tak samo, jak poprzedniczki, pomimo tego, że nie udało mi się wygrać nagrody, jestem taka szczęśliwa i uśmiechnięta! Ta Twoja relacja z losowania i ta cała armia pluszaków rozbawiła mnie dosłownie do łez, że tak na prawdę to niczego mi już więcej nie trzeba na pocieszenie. Moja droga, tylko Ty tak potrafisz. No po prostu brak mi słów :):):):) Świetne losowanie, zwycięzcom serdecznie gratuluję a Tobie Kasiu dziękuję bardzo za przesympatyczną zabawę :) Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję... gratuluję
    Wszystkim i każdemu z osobna...
    nie małą masz tą spółkę ;-)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha ha ale fajne losowanie. Nie dziwię się miśkom, że każdy chciał wziąć udział w zabawie. :)
    Gratuluję wyróżnionym i wygranym. :)
    A ja dziękuję za zabawę.
    Jeszcze raz sobie obejrzę przebieg losowania. takie jest fajne, ze nieustanowienie mam uhahaną buzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Losowanie bomba...nawet jak się nie wygrało to można się uśmiechnąć :) Gratulacje dla zwycięzców a misiaki debeściaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna relacja:) gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba najlepsza i najbardziej śmiechowa relacja z losowania, jaką widziałam :D
    czy zauważyłaś pewną zależność..? Wszystkie wygrany osoby są na "J" :D

    ściskam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale się ubawiłam:)) Świetne losowanie, co za historyjka :DDDD GENIALNE!

    GRATULUJĘ zwycięzcom:)

    i relacji z losowania

    Pozdrowionka :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. p.s.
    jak mi będzie smutno to tu będę zaglądać na tą relację bo po prostu ...no mega pozytyw :DDDDDDDDDDDD


    OdpowiedzUsuń
  18. Super foto relacja z losowania :) , gratuluje zwycięzcom :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :) dzięki za zabawę a już najwięcej zabawy dało losowanie szkoda tylko że mimo dobrej zabawy Angry Birds nadal wściekły, pewnie nie do końca zadowolony z wyników losowania ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna historyjka losowania :) szczególnie rozbroiła mnie Misiówa losująca i zagłębiona w losach po sam czubek głowy ;)) gratuluję zwycięzcom, a organizatorce dziękuję za zabawę :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przede wszystkim gratulacje dla wylosowanych szczęśliwców. W Twoim candy króluje litera "J" :) A co do fotorelacji, to super pomysł. Misiówa wraz ze spółka są suuuuper. Misiówa z nożyczkami, czy prawie taplająca się w losach i reszta ferajny pchająca się choć na chwilę do miski z losami - rewelacja. Świetnie Ci to Kasiu wyszło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow .................
    Jestem mile zaskoczony.
    Dziękuję za zabawę i gratuluję osobom wyróżnionym .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym :) Relacja z losowania mnie rozbawiła świetnie to wymyśliłaś :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. No i przegapiłam :/ tak to jest jak się wszystko zostawia na ostatnią chwilę - losowanie pierwsza klasa -ale się uśmiałam - ekipa fantastyczna :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bombowa ta Twoja Spóła ;) Fantastyczne losowanie i genialna fotorelacja!!! Potrafisz pięknie pisać, a do tego twoja wyobraźnia i kreatywność nie zna żadnych granic :) Gratuluję Wylosowanym i sama czuję się Wygraną bo uczestniczyłam w tej fantastycznej zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję zwycięzcom :)
    to jest najlepsza fotorelacja z losowania jaka widziałam :)

    moje ulubione zdjęcie to Misiówa nurkująca w misce z losami :)

    GRATULUJĘ POMYSŁU :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny wpis zrobiłaś koleżanko
    jeszcze takiego tłoku to nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale się uśmiałam ,świetne losowanie,gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  29. >>>. ale zmordowany ten miś :) widać że często używany :)

    gratuluje zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie brałam udziału w Twoim losowanku ale bateryjki pozytywną energią mam naładowane do wieczora. Meega, świetne losowanie, zabawne i wzruszające zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj Ty szalona, Ty! A Twoje Miśki równie szalone, eh!
    Uśmiałam się ;-D
    Gratuluję Zwycięzcom, a Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie, papa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Niezła rodzinka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. HAHA Kochana jesteś genialna!!! Chyba Tobie należy się NAGRODA za oryginalność, pomysł i wykonanie przeprowadzonego losowania!!!!! Nie banalne, dowcipne, proste a tak zapierające dech w piersiach! Chętnie zobaczyłabym inne Twoje akcje w takim wykonaniu! Jej przestaję pisać bo brak mi słów na komplementy!

    PS dziękuję za troskę i pamięć. Jesteś świetną osobą! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wyróżnionym i wygranym :) ale fajne losowanie:) dziękuję za zabawę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie było mnie raptem 3 dni... A tu taaaka niespodzianka (zastaje mnie po powrocie) Jestem mile zaskoczona, tym bardziej, że wycofuję się pomału z brania udziału w blogowych candy :) Z przyjemnością obejrzałam fotorelację i jestem niezwykle szczęśliwa, że między innymi właśnie mnie wylosowała Misiówa- super fotorelacja i moje ukłony w Twoją stronę za oryginalność. Dziękuję za wspólną zabawę i lecę na pocztę skontaktować się z Tobą ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiulek niesamowita jesteś z tym losowaniem ,czuję ile radości i frajdy ono Tobie sprawiło ...fajnie tak czasem się oderwać ,poczuć się dzieckiem i się zabawić w pozytywnym rozumieniu tego słowa ...
    gratuluje zwycięzcą i troszkę ubolewam że tak cudowny noteski nie przyfrunie do mnie bo w kieszonec noszę taki zwykły hi hi hi ...w tych które przedstawiasz śmiem twierdzić że moje strofy byłyby bajkowe :)
    uściski dla Ciebie wspaniała dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zabawna relacja:) Oj trudno zapanować nad taką ilością Zwierzaków ;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. :)))))))
    Witam szaloną, przesłodką ekipę :)))))))))))))))
    :DDDD
    No mi też się przykleiło i to nie do trąby ;D - tu musisz mi uwierzyć na słowo ;D, Lumpek cudny :)))

    Kochana najgoręcej DZIĘKUJĘ całej spółce a szczęśliwą trąbę lub łapkę!!!^^)
    Czuję się zaszczycona.

    DZIĘKUJĘ, dziękuję, d-z-i-ę-k-u-j-ę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Posyłam wam kochani moc uścisków :****************

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie pokazałaś losowanie, jak i kulisy Candy :). Gratuluję zwycięzcom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. hihihi ale to wykombinowałaś :) Super wyszło! Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ha! :) Czadowe losowanko:)
    Gratulacje dla szczęśliwców i dziękuję za niezły ubaw:):):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje! ;) Fajna komisja! :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję wygranym, a Tobie fantastycznego pomysłu na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  44. ha ha ha jakie słodkie losowanie

    OdpowiedzUsuń
  45. gratulacje dla szczęśliwców.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale miałaś pomocników:)
    Gratulacje dla zwycięzców:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)