piątek, 15 listopada 2013

Świątecznie i klimatycznie:)



Witam Was serdecznie:))

Zanim rozpocznę dzisiejszy post pragnę Wam złożyć życzenia- Wam, którzy mnie odwiedzacie, którzy tu zaglądacie, komentujecie… tak to właśnie dla Ciebie… i Ciebie…
Życzę Ci
aby moje dobre myśli dotarły do Ciebie
wszędzie tam, gdzie jesteś,
niezależnie od tego, co akurat robisz.
Niech otoczą Cię przyjemnym uczuciem
wciąż przybliżającej nas przyjaźni
(nawet mimo dzielącej nas odległości)
która po prostu trwa, bez konieczności
wykazywania się w niej czymkolwiek.




Ale zanim pokażę, pragnę podziękować Wam za odwiedziny, za wszelkie serdeczne słowa, komentarze i dowody sympatii, które mnie nie omijają. Bardzo za wszystko dziękuję.
Paczuszki  z nagrodami „CANDY u Misiówy” zostały wysłane w świat. Z tego co wiem, niektórzy już się cieszą ich posiadaniem. Mam nadzieję, że będziecie miło wspominać moją zabawę.:))

Parę dni temu w jednym z Empików..moją uwagę przyciągnęły taśmy Washi. Ci, którzy mnie znają bliżej, wiedzą  że mam malutkie zboczenie na punkcie nut, klawiszy i wszystkiego co muzyczne. Kiedyś… dawno, dawno temu sobie pogrywałam, najpierw jako dziecko na cymbałkach, potem na malutkich organkach, potem… zaczęła się moja przygoda ze szkołą muzyczną no i zakończyła… ponieważ..:)znudziło mi się granie z nut, wolałam swoje własne kompozycje, moje krótkie utwory,  zapisane tylko w  głowie. Czasami wracam do „klawiszy” nie koniecznie tych białych i grających..Obecnie mam ( a właściwie mój M-kupioną przeze mnie) filiżankę w klawisze fortepianu, kartkę fortepianową, którą kiedyś, dawno temu, pokazywałam na blogu.  No i tak mi zostało … muzyka jest zawsze ze mną… Dlatego… musiałam, kosztem innych zakupów (ważniejszych, hi hi) kupić sobie  ozdobną taśmę..w złote nuty. I oto mój nowy zakup został wykorzystany celowo w nowej karteczce. Tym razem nie będzie to 
bombka, a kartka o klasycznym kształcie… z tekturką falistą, którą tak co poniektórzy lubią-ja też:))









I jak się karteczka podoba?:))



Zastanawiam się  czy istnieje w Waszym życiu coś…koło czego nie potraficie przejść obojętnie. Myślę, że każdy ma coś takiego… Dla osób mających maszynkę to są nowe wykrojniki, dla innych może książki, może ubrania, albo czekolada pod wszelaką postacią…no właśnie, ciekawa jestem?:) Ja..bardzo kocham kwiaty, do moich ulubionych należą…storczyki . Tak się składa, że uwielbiam je podziwiać, ich kolory, kształty, rodzaje. Każdy inny, każdy mający swój styl, oryginalność. Kiedyś  nie potrafiłam przejść obok nich obojętnie, teraz…muszę. Ale…jeśli już…to jak już nacieszę oczy takim wspaniałym okazem, natychmiast  idę oglądać te wyprzedażowe. Po parę złotych. Na chwilę obecną..mam ..14 storczyków, które… będą kwitły. Dzisiaj Wam pokaże jednego…kosztował 6 zł,  był w bardzo marnym stanie… A dzisiaj wygląda tak…:)





Serdecznie Was pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia i udanego weekendu:))).



37 komentarzy:

  1. Hej Twoje ciepłe myśli chyba do mnie dotarły , bo zaglądam dziś do Ciebie a tu takie wspaniałe życzenia ! Dzięki :)
    Kartka z choinką po prostu idealna , wszystko mi się w niej podoba , no super ! Storczyk wybujał bajecznie :) Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Uwielbiam połączenie koloru tektury falistej z czerwienią. I jeszcze do tego ta choinka świetna. :)) Pięknie odratowałaś storczyka. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ciekawa i bardzo ładna karteczka . Dobrze, że jest na niej coś, co kochasz - muzyka, chociaż nuty kiedyś Ci się znudziły. Jesteś lepsza w storczykach, bo ja mam tylko osiem . Dziękuję za życzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka. Świątecznie i ciepło się zrobiło. Storczyk pięknie poplamiony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczkę pięknie skomponowałaś. :)
    Nutki też bardzo lubię. Kiedyś uczyłam się gry na akordeonie. Ale było to baaaardzo dawno temu. Teraz skutecznie umiem grać na nerwach. hi hi hi
    A storczyk cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartka śliczna, sama uwielbiam muzykę i motywy nutowe, zresztą wiesz o tym, tak samo uwielbiam storczyki i Twój jest przepiękny! gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i pomysłowa karteczka.....A storczyk zachwycający, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak, że życzenia urokliwe. A karteczka bardzo elegancka, świąteczna, pełen profesjonalizm. Twórz, twórz, na pewno na święta zachwycisz swoimi dziełami :).

    Taśmę w nutki widziałam, nawet miałam myśl, czy nie wziąć, ale akurat wtedy jakoś tak z kasą różnie bywało.

    Jeśli dobrze pamiętam, w najnowszej paczuszce ode mnie dostaniesz coś z motywem nut - pamiętam, że go lubisz.

    Obok czego ja nie umiem przejść obojętnie? hm...jak mam ochotę na słodycze, to z trudem przejść koło cukierni albo smakowitych pralin....innego dnia jak wpadnie mi w oko coś ubraniowego, to ..sama wiesz! Albo papiery, wycinacze, dziurkacze - jak widzę coś obłędnego i pięknego to.... - też sama wiesz :D. I kosmetyki...dziś o 3 w nocy, jak nie mogłam spać, patrzyłam na allegro za różnymi kosmetykami - także na prezenty świąteczne :).

    Buziaki, niedoszła muzyczko! Twórz w głowie swoją piękną muzykę.....komponuj :)....

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za życzenia :) A kartka piękna - klasyczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kartka mega elegancka, bardzo mi się podoba!! :)
    ja właśnie też nie mogę żyć bez muzyki, jednak nuty to nie moja bajka, w liceum za to miałam swoją przygodę z chórem ;)

    też uwielbiam storczyki, posiadam 3, każdy dostałam. Chyba im u mnie dobrze, bo jeden zaczyna kwitnąć już drugi raz w tym roku, a nie stosuję żadnego wspomagacza ;)

    pozdrawiam cieplutko!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I kartka bardzo mi się podoba, skromna, elegancka. Świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest na najwyższym poziomie, piękna. Zdradź- choinka to stempel?i skąd bierze się takie cudne złote napisy?. Zwykle największy problem mam z napisami. Pozdrawiam ciepło i uśmiechy:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudnie u Ciebie, karteczka jest genialna :) ja także uwielbiam storczyki, które nie rosną u mnie, za to jukki pięknie rosną. cieszę że dotarła przesyłka do Ciebie:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu droga przepiekne życzenia ,takie prawdziwe i z serca :)
    kartki jak zwykle genialne ,
    muzykę uwielbiam ,
    przez szczesc lat moja córka chodziła do szkoły muzycznej 1 stopnia i ją kończyła grając na pianinie ,
    i własnie też nie potrafię odejść od kwiatów a w szczególności od storczyków np w dużych marketach ...
    zbieg okoliczności czy pokrewieństwo dusz?
    pięknie ..
    pozdrawiam Cię cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło znów do Ciebie zajrzeć. Piękna kartka, cudny storczyk (mój też będzie kwitł-prawdopodobnie na święta). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Очень элегантно!!! Красивая вырубка!!! Была рада заглянуть в гости...

    OdpowiedzUsuń
  17. kartka jest obłędna!!!!!!!!!!!!!!!, piękne kolory i wszystko super.
    w pierwszej chwili myślałam że to taki ładny papier z nutkami, a później doczytałam że to taśma.. świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne życzenia, dziękuję... :) Twoja dzisiejsza kartka jest niezwykle elegancka, ze smakiem, bardzo gustowna... Widać, że masz serducho do kwiatów, zwłaszcza storczyki go potrzebują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. za cudowne życzenia gorąco dziękuje
    a karteczka jest cudowna taka elegancka i dostojna, zdolna z Ciebie dziewczyna:):)
    taśma śliczna pierwszy raz widzę w takim kolorze :)
    Musze napaść na Empik:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka jest przecudna :) Grafika świetna a całość bardzo elegancka. Złote nutki kapitalne :) Storczyka w takich kolorach jeszcze nie widziałam. W moim domu jest ich 6 ale to nie ja się nimi zajmuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka piękna właśnie taka w moim stylu, storczyki właśnie przekwitają i są trochę smutne. A koło czego nie mogę przejść obojętnie ? No właśnie empik i tego typu sklepy, ale te szalone rękodzielniczki to już tak mają :)
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka super, ale storczyk jaki śliczny, masz dziewczyno rękę do kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartka :) Nutkowa zieleń boska!! Storczyki też bardzo lubię i dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zyczenia i piękna kartka. Elegancja, nastrojowa przez ciepły odcień tektury, czerwieni i nut.
    Postaram się nie przejśc obok empika, bo w tym miesiącu i tak wydałam juz za dużo na scrapowe przyjemności ;) No włąśnie... Ostatnio nie moge przejśc obojętnie obok rózności scrapowych i godzinami ślęcze w iternecie szukając mebli i pierdół do nowej pracowni. I choć w tym mieisącu jednak jeszcze nie powstanie, w nastęnym też nie (Święta), to potrafię 2 godziny w nocy siedzieć i szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż mnie zatkało......
    Pięknie opisałaś swoje muzyczne pasje, które poniekąd też nie są mi obce.
    Kartka genialna i nie dziwię się, bo wszystko pięknie skomponowałaś. A co do taśm, to sama namiętnie kupuję je w Empiku, bo są promocje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczka przecudna, nie przeładowana, delikatna! Storczyk przepiękny, ja jakoś nie mam ręki do nich:-/ Miałam ich chyba z 10 lub więcej, różnych gatunków, kolorów, z różnych kwiaciarni i co- przekwitną i umierają mimo ustawień w różnych miejscach i stosowaniu różnych porad:-/ Już sobie je odpuściłam:\
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna karteczka, wspaniale skomponowana. Kompozycja też zresztą może być muzyczna;) Ja również lubię takie motywy w pracach, również od zawsze byłam związana z muzyką, i też chodziłam do szkoły muzycznej, i kocham storczyki. I książki też;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna kartka a storczyk cudowny - też uwielniam te kwiaty, mam o połowę mniejszą kolekcję ale zachwycam się każdym kwiatem :D
    pozdrawiam i przyjemnego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna informacja o mojej ulubionej blogerce (nie lubię tego słowa). Kasiu co jeszcze chowasz w zanadrzu? Czytając cię mam wrażenie odsłaniania kolejnych warstw obrazu. Storczyki, nuty, muzyka, kompozycje, zamiłowanie do pięknych rzeczy i sprawianie ludziom radości. Masz we mnie fana. Poproszę o autograf:))))))) I bardzo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. :) Miło ;)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu! Storczyka masz cudownego - piekny kolor. I masz zamiłowanie do tylu rzeczy, ze aż trudno się nadziwić i pojąć .... Jak zobaczyłam twoją karteczkę, to i do mnie od razu wróciły wspomnienia, jak zobaczyłam nutki....Tak bardzo brakuje mi gry na fortepianie. Tyle lat temu skonczylam szkołę muzyczną i tak bardzo tęskni mi się do tego instrumentu.... Nie wiem, za ile lat - kilka, klikanaście albo kilkadziesiąt, hihi, jak dożyję oczywiscie, to muszę koniecznie sprawić sobie tą instrumentalna niespodziankę.
    A karteczkę - to moja droga na święta taką proszę, tak, tak :):):) Bo tak bardzo mi się spodobała. Na tej tekturce falistej i w czerwieni cudownie się prezentuje :):) I ten nutki skradły me serducho....
    Pozdrawiam serdecznie Cię Kasiu! Zaglądnij też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. A mnie się storczyki nie trzymają w ogóle :( a ta karteczka jest taka specyficzna, klimatyczna i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna karteczka świąteczna - uwielbiam takie niezbyt skomplikowane :) Jest wiele rzeczy obok których ciężko mi przejść obojętnie, ale staram się walczyć z pokusą zakupów kolejnej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze będę twierdzić, że jesteś niesamowita Kasiu :) dziękuję za życzenia , ja uwielbiam storczyki, mam ich dużo i tylko je z roślin doniczkowych ;)
    Karteczka jest bardzo ładna i elegancka :) bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycająca karteczka!
    Ja nie mogę przejść spokojnie obok mlecznej czekolady:) Taki łasuch jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kartka jest piękna. Ja też mam słabość do storczyków to jedyne kwiatki, które na dłużej zagościły na moim parapecie. Ostatnio udało mi się zwiedzić storczykarnie w Łańcucie, niezapomniane wrażenie wizualno - zapachowe.
    Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  37. Książki, książki - odkąd pracuje w księgarni czuje się jak alkoholik pracujący w monopolowym ;). Każda, nawet głupia, promocja sprawia, że cały dzień chodzę i wymyślam jakiś pretekst by się obkupić :D
    A karteczka olśniewająca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)