środa, 6 listopada 2013

Ho, Ho, HO!!!

:))
Gdyby ktoś pytał, to jestem i nigdzie nie uciekłam. Czasem tylko...chowam się w kąty mojego magicznego domu, "w którym wszystko zdarzyć się może.." :)). Ale tak to jestem i mam się dobrze.
A co u Was moi drodzy, jak się macie, jak Wam upływa dzień?
A tak w ogóle to......witam Was bardzo serdecznie!!


U mnie za oknem...szaro buro, dosyć rześko i..morko. Niestety. Jesień, ta której nie lubię zadomowiła się chyba...na dobre. Ale z takiej pogody trzeba wyciągnąć pewne plusy. Jest więcej czasu na karteczkowanie:)), na czytanie książek, których ostatnio nie mam, na robienie porządków, które mnie czekają, lub  na zrobienie czegoś...czego się nie robiło od dawna.
Zawsze w każdej sytuacji powinno znajdywać się...pozytywy. Przynajmniej ja się staram. A jak wychodzi- różnie....:)

Bardzo serdecznie chciałam podziękować...WSZYSTKIM uczestnikom, którzy wzięli udział w mojej zabawie - CANDY u Misiówy. Myślę, że  nie będę Was trzymała długo w niepewności i  za kilka dni podam wyniki, tak więc....zachęcam wszystkich do zaglądania na mój blog.:)

Ostatnia bałwankowa karteczka spotkała się z wielkim zainteresowaniem i muszę się pochwalić, że nawet znalazła się jedna chętna osóbka, która sobie zażyczyła taką bombeczkę. A nawet dwie bombeczki..:) Więc cieszy mnie to niezmiernie, że moje kartki się podobają, że cieszą nie tylko moje oczy...ale i innych. Gdyby  ktoś jeszcze  chciał jakąś świąteczną propozycję, zapraszam na mojego maila.:)). Dla chętnych jest on tutaj.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić nieco inną, oczywiście świąteczną karteczkę. W nietypowym kształcie. Szablon dostałam od pewnej przesympatycznej osóbki jak i również papier, który pojawił się na kartce. Ja dodałam tylko...wstążki  oraz rozetkę, którą kiedyś bardzo lubiłam robić i postanowiłam do niej wrócić. I stempelek od jednej z blogowych koleżanek.
Uwaga, oto moja propozycja na dzisiaj!








Na niektórych blogach święta w pełni, na innych kartki na różne okazje. U mnie póki co świątecznie. Być może zanudzam co poniektórych taką tematyką, ale nic na to nie poradzę...:) A jak już będzie strasznie nuuudno, to zrobię przerywnik. Obiecuję:) Póki co szykuje się kolejna...karteczka świąteczna. Wiem, cieszycie się:))-ja także!

A jeśli chodzi o święta to...pochwalę się Wam, że wczoraj...odwiedził mnie Święty Mikołaj w postaci Pana Poczty i przyniósł mi pakę..w której znalazły się..same różności do przygotowania karteczek-począwszy od wspaniałych papierów, poprzez kilka sztuk baz, piękny dziurkacz, którym się nie mogę nacieszyć, zwłaszcza, że mi się jeden zepsuł...niestety:((..., taśmę do ozdabiania, dodatki świąteczne, cyrkonie, grafiki świąteczne i bardzo miłą karteczkę. Święty Mikołaju, jeśli mnie słyszysz to...chcę abyś wiedział, że baaaaardzooo Ci dziękuję, że zrobiłeś mi taką niespodziankę:)!


Już miałam kończyć i dawać posta na bloga, a tu miły telefon od jednej z Was...Dziękuję!:)))Od razu dzień staje się piękniejszy mimo padającego deszczu za oknem...


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do zobaczenia na Waszych blogach:))







42 komentarze:

  1. Piękna karteczka - bardzo podoba mi się rozetka:) A Mikołaj obdarował Cię fantastycznym prezentem:) Do mnie jeszcze nie dotarł, ale mam nadzieję, że w odpowiednim czasie i u mnie się pojawi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka. Cudnie ją wymyśliłaś.
    Mikołaj dotarł już do Ciebie bo jesteś bardzo grzeczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, super papier i forma. temat świąteczny na pewno nie jest nudny, tym bardziej, ze to dopiero początek. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wróciłaś do rozetek-piękne tworzysz, a kartka cudna :) I oby więcej mikołajkowych upominków do Ciebie trafiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ,czekoladką oczywście się częstuję ...uhm słodko ....
    zasatnaiwam się jak to się stało że koleżanki wyżej wyprzedziły mnie -chyba po prostu za długo paluszki oblizywałam po czekoladzie ,taka słodka ...
    kartka jak zwykle cudna ,co tu dużo mówić ...
    cieszę się że dzien stał się lepszy ,też ogromnie cieszy mnie taka forma bliższego kontaktu a jak już wiesz uwielbiam Twój słodki głos (mam nadzieję ,że nie będzie to odebrane ,że Cię podrywam hi hi hi bo dopiero by było )...
    do usłyszenia ...
    pozdrawiam tak słodko jak słodka czekolada Twa :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka jest prześliczna, zanudzaj nas dalej:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. No no no, ho ho ho! Karteczka urokliwa niesamowicie, uwielbiam ten kształt, jest wyjątkowy i elegancki. Co do prezentów, nie wiem, co napisać. Może tyle, że święta Mikołajówka cieszy się, że prezenty spotykają się z takim odzewem i taką radością. Warto starać się dla ludzi takicj jak Ty! No i czekam na kolejne kartki. U mnie dziś zatrzęsienie świątecznych kartek ;). Buziaki i pozdrowienia. Hm.. masz szczęście, że właśnie dojadłam moją białą toblerone z miodem i migdałami, bo bym jęczała, że chcę coś słodkiego!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz, oj kusisz tą czekoladą.Piękna karteczka. Efektowny kształt zrównoważyły skromne dodatki. Piękne papiery w super kolorach. Rozetka rzeczywiście cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka :) , Mikołaj sprawił Ci super prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka o nietypowym kształcie, bardzo oryginalna. Piękna rozetka. całość super.

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana na samym poczatku kusisz widokiem czekolady,którą muszę omijać z daleka z różnych powodów.Dalej czeka na mnie świetna karteczka i jak to mawiają wszystkie chwyty a raczej kształty w tym przypadku dozwolone.Fajnie ją zrobilaś i ja mogę nadal Twoje kartki oglądać z wielką przyjemnością .Co do niespodzianki mikołajkowej ciesz się i raduj jeśli takie się pojawiają .Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kartelucha ;) uwielbiam takie nietypowe kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka prześliczna, bardzo estetyczne wykonanie i ta rozetka pięknie wyszła. Bardzo ciekawa karteczka! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja słyszę dzwoneczki? Niebo już wieczorami na zachodzie bywa bardzo czerwone. Moja Babcia zawsze mi mówiła, że to dlatego, że Mikołaj piecze ciastka. Bardzo u ciebie nastrojowo. Chyba poczęstuję się czekoladką i zacznę oglądać twoje karteczki od nowa:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna karteczka :) u mnie też na tapecie świąteczne karteczki ale wcale mnie to jeszcze nie nudzi, wiec chętnie popodziwiam Twoje dzieła :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Очень симпатично!!!!! Красивое украшение на открыточке!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna karteczka:) ja zaczynam mysleć o świetach od końca listopada :) A dzisiaj u mnie dzień długi i meczący wiec chetnie poczęstuje sie czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna karteczka i smakołyki od Mikołaja cudne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No niebanalna ta Twoja karteczka, rozetka świetna! A do tego musisz znów czekać na Mikołaja - bo już jedzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała karteczka! Bardzo oryginalny kształt! A Świety Mikolaj cos wczesnie Cie odwiedzil :) zycze wielu takich fajnych panow z broda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosta ale jaka elegancka! :) oczywiście serdecznie gratuluję wygranej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pośpieszył się ten święty Mikołaj w tym roku...
    ale słodkości Ci naniósł przebogate ;-)))
    a karteczka super....
    też lubię eksperymentować z kształtami ;-)))
    baaaardzo fajna ta karteczka ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. rozetka bardzo fajna i stempel mikołajowy także :)))
    u mnie też był dzisiaj był "św. Mikołaj" (tzn. pani listonoszka) i przyniosła mi niespodzianki od Ciebie :))) jeszcze raz bardzo dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kartka zupełnie inna niż wszystkie, pozazdrościć Mikołaja, jak tak wcześnie zaczął, to pewnie jeszcze coś przyniesie bo do świat jeszcze hoho daleko :)) Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka bardzo fajna, ja lubię kiedy bazy kartki mają zupełnie inny kształt niż tradycyjny kwadrat czy prostokąt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczka niesamowicie śliczna, bardzo oryginalna i bardzo urocza:)
    ale Ty grzeczna Dziewczynka jesteś, że tak szybko Cię Mikołaj odwiedził:):)
    bądź nadal grzeczną Dziewczynką to do 6 grudnia pewnie przyjdzie jeszcze nie raz:):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczka bardzo fajna- świetny kształt i fantastyczny papier :) Całkiem zapomniałam o rozetkach. Są świetną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kształt jest naprawdę super :) drobne dodatki, którymi wypełniłaś kartkę pasują i dodatkowo cieszą oko. Bardzo mi się kartka podoba, każda kolejna chyba coraz bardziej, bo widzę coraz to nowe, zaskakujące rzeczy :) Nie byłabym w stanie być tak kreatywna w tym temacie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekolada... a ja nic innego nie jem od tygodnia, tylko słodycze. O nie, czas wystopować,. bo do świąt nie zapnę się w żadne spodnie!
    Karteczka urocza. Prosta, elegancka, idealna na święta. Rozetka jest piękna. Dziurkaczowy brzeg dodał jej wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna karteczka !!!!
    Rozetka wspaniale się prezentuje.
    A Mikołaj ładną paczuszkę Ci przysłał.
    Musiałaś być bardzo grzeczna.
    Pozdrawiam i życzę miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna kartka, rewelacyjny kształt. A ta czekolada... aż mi zapachniała :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Uff jaki tu tłok :) Twoja magia chyba przyciąga wszystkich...
    Przepraszam, ze długo mnie nie było, ale jakoś ostatnio trudno mi się ogarnąć...marazm jesienny czy co?
    Wabisz Nas na czekoladki? o Ty łobuziaro:)
    Buziaki i ciepły uśmiech dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. i znowu słodkości! Ja już od kilku dni nie robię nic innego, tylko zajadam się słodyczami :) :) Zaglądam tutaj - i kolejna dawka:) Oj, mój żołądeczek tego chyba nie wytrzyma:) No i kolejny raz Kasiu stwarzasz cudowny, świateczny klimat na blogu:):) Już pachnie u Ciebie prawdziwymi świętami:) Karteczka wyszła Ci bardzo ciekawa , a ta rozetka - super! No i u mnie w końcu, po wielu obietnicach, rozpoczął się powoli sezon świateczny - zapraszam oczywiście do oglądania:) Serdecznie pozdrawiam Cię Kasiu :) :):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna karteczkę wyczarowałaś - nawiasowej jeszcze nie robiłam, świetna rozetka pod napisem. A słodkości nigdy za wiele i tych papierzastych i czekoladowych, pozdrawiam słonecznie pomimo koszmarnej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna rozetka i całość piękna. Już tak świątecznie....pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu gdybyś mieszkała obok mnie to już bym frunęła do Ciebie po pomoc ...
    moje dziecko ma iśc jutro do szkoły odświętnie ubrane z okazji święta państwowego i do tego dzieci mają mieć zrobione przez rodziców rozetki biało czerwone :(((((
    eh ,nic mi nie wychodzi :((((((

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna kartka kochana :))) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Karteczki przepiękne! Mikołaj przyniósł cudowności- życzę miłego tworzenia, oj będą cuda, będą- już nie mogę doczekać się wytworów ;)
    Pozdrawiam cieplutko z równie deszczowej Bydgoszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ochy i achy , już były na fb , ale nie mogłam się powstrzymać : OOOCH i ACHHHH :D buziaki J .

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna karteczka i paka fajna:) zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)