poniedziałek, 11 listopada 2013

Bombeczkowo, wymiankowo i...Mikołajowo:)

Witajcie moi drodzy!!!

Witam Was serdecznie w ten długi weekend.  Większość z Was pewno wyjechało odpoczywać za góry wysokie, za wody głębokie, za lasy i bory.:))Inni odpoczywają w gronie rodziny, przyjaciół, znajomych lub...w ścianach...swoich pracowni.:)Mam rację?:))
Ja również odpoczywam na swój sposób, ale...nie mogę zapomnieć o Was drodzy czytelnicy, czytelniczki. Dlatego dzisiaj chcę się pochwalić....moją wymianką z pewną sympatyczną bloggerką, kolejnymi bombeczkami oraz...prezentem Mikołajowym od pewnej sympatycznej Mikołajki. Od razu uprzedzam, że to inna Mikołajka niż 2 posty wcześniej. :))Chciałam również powitać nową obserwatorkę. :) mojego bloga. Rozgość się i czuj się jak u siebie...i oczywiście zaglądaj kiedy masz tylko chęci i czas..:))

Zanim przedstawię to wszystko o czym wspomniałam wyżej...Misiówa:))chciała serdecznie podziękować za wszystkie komentarze, które pojawiły się pod wynikami Candy. Cieszymy się, że relacja z losowania wywołała takie emocje, że się podobała no i spowodowała, że..nie tylko wygrani czują się szczęśliwi i zadowoleni:) A jeśli wspominam o wygranych, to chciałam poinformować, że paczuszki zostaną wysłane w tym tygodniu, jutro...więc proszę spodziewajcie się listonosza:)

A teraz czas na moje kolejne karteczki. Tym razem będzie bombowo, więc nie jedna...a dwie bombeczki od Misióweczki:))). Niebieska i biało srebrna. Zdjęcia starałam się zrobić jak najlepsze, ale za moim oknem szaro, bez słońca. Stempelek od jednej z bloggerek. Tak się prezentują..:)






To moje propozycje na dzisiaj.Podobają się?:))

Ostatnio moja listonoszka, zwana Panią Pocztą,odwiedza mnie często... spokojnie, należności staram się płacić regularnie, więc nie wezwania do zapłaty mi dostarcza hihihi...a miłą mojemu sercu paczuszkę od  bloggerki podpisującej się nickiem



73 komentarze:

  1. Cudowną paczuszke dostałaś od Mikołajkowej i na pewno powstaną z tego nowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzeczna jesteś nadal bo Mikołaj Ciebie w ogóle nie omija:):)
    Nie każdy wyjechał, za wysokie góry za dalekie morza, niektórzy sobie siedzą robią bombeczki, kleją karteczki:):) i zapominają ze jedli śniadania:):)

    Karteczki bombeczki wyszły bombowo:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że nie jedli śniadania miało być,
      nie jedli śniadania to zjadają literki i kropeczki:):)

      Usuń
    2. Nie omija, aż sama się dziwie:)) Cieszę się i dziękuję, że do mnie zaglądasz:)

      Usuń
  3. Ooo! to chyba i ja zaproponuję wymiankę, ale potrzebuję tylko poisensję, bo nie mam wykrojnika- przegapiłam, jak były na półkach :/
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, , prezenty tez super dostałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombki- szczególnie ta srebrna :) Piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, ale pozytywny post! brakuje takich czasami :) Podziwiam, że mimo szarugi za oknem piszesz tak, ze chce się żyć ;). Obydwie kartki są prześliczne, aczkolwiek pierwsza skradła moje serce..delikatnością.
    Jak wiesz, ja w domu, nie za górami, nie za lasami, nie za dolinami, nie za przełęczami, nie za rzekami i jeziorami..uff! w domu...kartki zrobione, niebawem i ja pokażę, post już gotowy czeka na publikację.
    Cieszy mnie, że nie tylko ja bawię się w Mikołajkę, że są ludzie, którzy Ci wysyłają cudowne rzeczy, z którymi możesz się wymieniać, zdobywać nowe akcesoria do kartek. To bardzo miłe dostawać upominki, wiemy o tym doskonale :). Widać Misiówka i spółka bez żadnych zobowiązań spisuje się na medal :D. Oby tak dalej. Niebawem i ode mnie znów coś dostaniesz, ale żeby nie za bardzo Cię przyzwyczaić do prezentów, poczekam chwilkę ;). Hi hi :). Życzę Wam udanego popołudnia, dużo uśmiechu i do pogadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ty taką możesz zrobić:))I nie przyzwyczajaj mnie do prezentów bo...jak wpadnę w nałóg bo będę miała niedosyt:) i Twój portfel będzie coraz bardziej cienki. A Misiówa zawsze spisuje się na medal..:)

      Usuń
  7. Świetne bombeczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołajki zawsze mile widziane ;-)))
    Piękne prezenty dostałaś i piękne karteczki zrobiłaś...
    Najbardziej podoba mi sie ta niebieska i tło tej srebrnej ;-)))
    Bombki robi się tak wdzięcznie ;-)))
    Mam ich już chyba z 15 ;-))) i wciąż mi się nie znudziły ;-)))
    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja czekam na te Twoje wspaniałe bombeczki. To prawda, robi się je bardzo wdzięcznie:))Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Misióweczko kochana jak mi tutaj u Ciebie jest przyjemnie i miło się czyta Twoje wpisy.Masz śliczne te bombko-kartki a wymianka jak widać udana .Oby więcej na blogach było takich fajnych wpisów ,bo ja należę do tych czytających i wolę takie posty niż gdzie ktoś tylko fotkę wrzuci.A dlaczego to chyba wiesz sama dobrze,każda praca wymaga jakiejś oprawy czy wprowadzenia.Mam nadzieję ,że się ze mną zgodzisz.A na koniec buziaki zostawiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję za odwiedziny i serdeczny komentarz. Cieszę się, że zaglądasz..I oczywiście się z Tobą zgadzam, że każda praca wymaga oprawy, a że ja lubię czasem więcej napisać niż zwykle to...macie co czytać:D Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Cudowne karteczki! Pięknie się prezentują. ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bombki zwłaszcza ta niebieska skradła mi serce :)
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wymianka...:) a Twoje bombeczki jak zwykle zachwycają, pięknie wykonane i ozdobione.. jest co poczytać i co pooglądać :) Serdecznie pozdrawiam... a co do losowania to jedno z fajniejszych jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju, miło mi, że losowanie Ci się podobają, że bombeczki zwróciły Twoją uwagę:))Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  13. Sliczne bombki. Granatowa skradla moje serce! I jak rowniutko przyciete! To szablon jakis? Czy sama go zrobilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie szablon, to kreatywne nożyczki i koło...I tyle.Nie zawsze tak równo mi wychodzi, ale staram się:))Pozdrawiam!

      Usuń
  14. biała bombeczka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombeczki są bombowe !!!!!!
    Skąd Ty takie fajne formy na karteczki bierzesz??
    Gratuluję wspaniałej wymianki i prezencików od Mikołajowej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janusz...z pewnych rzeczy, które mnie otaczają:))Co mam pod ręką, co może pomóc, co ma ciekawy kształt..:))Pozdrawiam!

      Usuń
  16. fantastyczne bombeczki. Każda zupełnie inna, ale tak samo cudowna! :) Bardzo, bardzo podoba mi się ta pierwsza, biała, cudnie ażurkowa! Przepiękna. Ahh, Kasiu, jak zwykle u Ciebie jest niepowtarzalnie....klimatycznie...każdy post oddaje Twoje emocje i pasję, która i nam się bardzo udziela. I bardzo sie cieszę, że tak często udaje Ci się otrzymywać przeróżne dowody sympatii od bloggerek :) Bardzo to przyjemne i zarazem powiększa się warsztacik do robienia karteczek:) Ja dziś też miałam twórczy dzień, z czego bardzo się cieszę....a jego efekty będę na pewno sukcesywnie pokazywać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio, dziękuje serdecznie za odwiedziny, za ciepły komentarz. Czekam na te Twoje wspaniałe prace...:)I nie mogę się doczekać.Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  17. Karteczki - bombeczki bardzo zimowe! Cudnel

    OdpowiedzUsuń
  18. biała karteczka-bombeczka śliczna - taka zimowa i elegancka :)))
    pozdrawiam serdecznie w te wolne dni :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Dziękuję i cieszę się, że mnie odwiedziłaś. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  19. A ja byłam w wysokich górach, a teraz podziwiam Twoje kolejne śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie śliczne :) zwłaszcza ta jasna. Bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie się ta w granacie podoba powinna mieć podpis "Cicha Noc,,," - piękna jest ale i ta pierwsza taka delikatna - ślicznie Ci one wychodzą!!! Ale Ty grzeczna w tym roku byłaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam podpisu..ale to był bardzo dobry pomysł:)Dziękuję za sugestie:)
      Tak, ale byłam grzeczna:)))hihiPozdrawiam!

      Usuń
  22. Piękne bombki zwłaszcza biało srebrna - bardzo podoba mi się efekt koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne bombki:) Jak dla siebie to wybrałabym granatową:) ale ja to upośledzona jestem na punkcie niektórych kolorów, więc nie do końca obiektywna jestem:)
    Super prezenciki:) takie to chyba cieszą najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się co innego i to jest najważniejsze. Cieszę się, że granatowa bombka w Twoje gusta trafiła.Pozdrawiam!:))

      Usuń
  24. No bombastyczne te bombki zrobiłaś :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na fotorelację z pokazu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne gustowne bombeczki:) gratuluje wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne bombki, zwłaszcza ta pierwsza, taka śnieżna,zimowa, a zarazem elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać Twoje słowa Iluszko, cieszę się, że prace się podobają:)

      Usuń
  27. Cudne bombeczki. Ta pierwsza, nie ujmując nic drugiej, skradła moje serce. :)
    Do poinsecji wzdycham już od dawna i bardzo mi się podobają. A u Ciebie na bombce jeszcze bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, dziękuję. poinsecje trzymałam na wyjątkową okazję, bo nie mam ich wiele..:)Dziękuję za odwiedziny i gratuluję, wiesz czego:))

      Usuń
  28. Kasiulek cuda tworzysz po prostu ...
    otwieraj swoją galerię i nie chowaj czasem tych dzieł do szuflady
    zauroczyłaś mnie cudownościami swoich rączek :)
    buziaczki ciepluśkie posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co do szuflady, jakoś tak..choc.. dzięki Tobie wie wiele osób o takim kimś jak Ja:)

      Usuń
  29. fantastyczne bombki:) a jakie słodkości dostałaś powstaną cudne prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstaną, najpiękniejsze, najładniejsze, takie jakie potrafię zrobić:)Dziękuję Ci za odwiedziny i serdeczny komentarz:))Pozdrawiam!:)

      Usuń
  30. Świetne jak zwykle dopracowane i kolorki dobrane też "z głową". Piękne prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny no i komentarz:))Tak, prezenty pięknie i obiecuje, że bedą wykorzystywane równiez "z głową":))

      Usuń
  31. Same cudeńka ... i bombeczki (szczególnie ta jasna mi się podoba - rewelacyjny papier) i przydasie wymiankowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie, ciesze sie, ze ci się moja bomba podoba:)))

      Usuń
  32. Bombeczki są bombowe! Ta jasna skradła moje serce, chociaż ciemna również wspaniała. Takie wymianki to na pewno świetna rzecz. Czekam na nowe dzieła z wykorzystaniem owych przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwsza jest obłędna i druga tez cudowne

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana jak miło patrzeć że się rozwijasz :) ... jak kwiatuszek :)

    buziaki J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...jak kwiatuszek:)))coś to stwierdzenie znajomo brzmi:)))

      Usuń
  35. Krásné karty. Ta bílá je luxusní. Moc povedená práce.
    A děkuji za nakouknutí. Vaše slova vždy pohladí po duši.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bombowe te karteczki bombeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiatj Misiu kochana! Listonosz oczywistościowe, że był i stwierdził, że już wielki go nie było, także sama rozumiesz, tym bardziej się cieszę :DDDDDD
    Dotychczas nie nie zapisałam w wiadomym notatniku i obawiam się, że tak pozostanie............takie buty...........;)
    Okrągłe kartki SUPER!!!! Biała rewelacyjna!
    :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)