sobota, 2 listopada 2013

Kolejne Candy

I znów pojawiło się kolejne Candy- fantastyczne CANDY..



Magiczna Kartka wydała nową świąteczną kolekcję..WIECZÓR WIGILIJNY...
Wspaniałe papierki o tematyce świątecznej..a jakie dodatki, jakie ozdoby, marzenie....Sami zobaczcie. Ja oczywiście biorę udział choć moje szczęście jest zezowate, ale co tam- może teraz się uda!!!
Szczegóły  tutaj!
http://magicznakartka.blogspot.com/2013/11/wieczor-wigilijny.html

:))

A tym, którym mało... to..
obwieszczam, że 13 art ma kolejne urodzinowe nowości..Czego tam nie ma. Dla mnie to wszystko same cuda, same takie rzeczy o których mogłabym tylko pomarzyć..A marzy mi się wiele..
np.
wspaniałe tekturki-trybiki- idealne do męskich prac!!!
 Maski, szablony..genialne- oj..co ja bym wtedy zrobiła-hohoho!

 Piękne kwiaty..i nic więcej nie byłoby mi trzeba:))

 A tu, taka dla mnie nowość...jeszcze nigdy czegoś takiego nie mialam..

 I piękne papiery, których nigdy dość!
Zapraszam Was do wspaniałej zabawy.
Szczegóły tutaj!

2 komentarze:

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)